sobota, 7 lutego 2015

Tag 10 pytań do mnie:)

Hej :)

Dzisiaj z powodu braku weny postanowiłam, że odpowiem na kilka pytań. Szukałam na wielu blogach pytań, które według mnie są fajne i postanowiłam, że wszystkie razem je tu zbiorę i sobie poodpowiadam :P Zacznijmy, nie przedłużając.

1. Twoje największe marzenie?

Zdać maturę, dostać się na dobre studia, wyjechać do Ameryki.

2. Lubisz czytać?

Zależy co, jeśli chodzi o książki dla młodzieży, typu "Gwiazd naszych wina" to tak, natomiast za lekturami nie przepadam, oczywiście nie za wszystkimi, ale za większością.

3. Czy chciałabyś wyjść za mąż?

Tak, ale nic na siłę :)

4. Pijesz kawę?

Nie i póki co nie zamierzam. Kawa ma okropny smak!

5. Idealny chłopak?

Powinien być przede wszystkim najlepszym przyjacielem. Miły, pomocny, kochający. Jednym słowem dżentelmen :D

6. Oglądasz seriale?

Oglądam, dość często mi się to zdarza :D

7. Lubisz chodzić do szkoły?

Kiedy mam jakiś luzniejszy dzień to tak :) Ale można powiedzieć, że lubię, mimo że ostatnio moja nienawiść do szkoły wzrosła :O

8. Prawdziwy przyjaciel to..?

Osoba na której zawsze możemy polegać, której zawsze możemy zaufać, która będzie z nami mimo wszystko :)

9. Ulubione sklepy?

H&M, Reserved, Cropp, House, Stradivarius etc.

10. Ulubiona pora roku? Dlaczego?

Nie mogę się zdecydować pomiędzy latem a wiosną. Lato lubię bo jest ciepło, są wakacje, ogólnie piękna pora :P A na wiosnę wszystko budzi się do życia, na zewnątrz robi się kolorowo, ciepło :) Dlatego myślę, że pół na pół :D

Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że Wam się podobało, jeżeli macie jakieś pytania to piszcie na dole :)

Papa, Paula :)

3 komentarze:

  1. Cudowny blog. Obserwuje. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/02/ferieferieferie.html <---- bardzo mi zależy na komentarzu i byłoby miło gdybyś zostawiła po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, podoba mi się wyglad Twojego bloga ;)
    obserwuję, teraz Twoja kolej ;*
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę