niedziela, 1 lutego 2015

Mój dzień, czyli przygotowywanie się do szkoły

Hejka :)

Dzisiaj niedziela, czyli dzień, w którym powinno się odpoczywać i leniuchować. U mnie jednak wygląda ona zupełnie inaczej :) Musiałam wstać z samego rana, żeby pojechać do babci. Niedawno wróciłam i muszę przyznać, że jestem tak nieprzytomna, że nie wiem co robię. Najchętniej poszłabym już spać :) Dodatkowo dobija mnie fakt, że już jutro znowu zacznie się szkoła. Nie mówię, że nie lubię do niej chodzić, ale lekcji mogłoby być zdecydowanie mniej :P
Dzisiaj polscy piłkarze ręczni grają z Hiszpanią o 3 miejsce, trzymajcie kciuki :)
Ja muszę do wieczora przeczytać lekturę, nauczyć się geografii i polskiego. Okropny dzień.

Mam jeszcze jedną informację. Z racji tego, że ferie dla mnie już się kończą, nie będę dodawać już tak często notek, ale myślę, że wyjdzie to na dobre, bo przynajmniej będę miała więcej pomysłów, o czym pisać.

Miłej niedzieli, Paulina :)


Niedługo Walentynki, która by tak chciała? 

16 komentarzy:

  1. Fajnie byłoby dostać takie bukiety na walentynki haha


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co dopiero dostawać takie róże codziennie *.*

      Usuń
  2. Też zawsze jestem wykończona po odwiedzinach babci :D
    Kinga's Blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne zdjęcie ! *o*
    ja to bym 100 róż chciała haha <3
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/ ♥♥♥ ZAPRASZAM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już i liczę na uczciwość ;* nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and great photo. Love it. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mecz Polska - Hiszpania , przysporzył mi tyle emocji : D . Obserwacja , daj znać u mnie . + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każda by tak chciała haha :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://kamiladuszka.blogspot.com/
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, zaproponowałaś mi wspólną obserwację. Nie ma sprawy, ja już zaobserwowałam :D Liczę na rewanż - neutralnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę spokojnego powrotu do szkoły, ja mam jeszcze tydzień, tylko tydzień :/

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post: _BLOG_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa dni szkoły minęły, a ja już padam ze zmęczenia :c

      Usuń
  10. Każda z nas by tak chciała... ;) Mam nadzieję, że wypoczęłaś w ferie ;) Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam na nową notkę dddominika.blogspot.com
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie robi wrażenie

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę