sobota, 31 stycznia 2015

Haul zakupowy

Cześć wszystkim! :)


Dzisiaj przygotowałam dla Was haul zakupowy. Wiem, że miał się pojawić wczoraj, ale jednak dopiero dziś pojechałam na zakupy, mimo wszystko przepraszam :)
Tak naprawdę rzeczy które Wam pokażę kupiłam tylko w 3 sklepach: Cropp, Reserved i Ikea. Większość z nich to jakieś dodatki, ubrań jest mało. Nie przedłużam już, zapraszam na haul i oczywiście mam nadzieję, że się Wam spodoba

1) Cropp

Chciałabym tylko powiedzieć, że bluzka jest ciemnoszara, czego na zdjęciu można nie zauważyć. 


Obie bluzki kosztowały 24.99zł

2) Reserved



Koszt i bluzki i spodni to 79.99zł

3) Ikea


Dwa takie pudełeczka (?), drugie ma moja siostra, kosztowały 24.99zł


Zwykłe białe pudełko żeby powkładać tam jakieś drobiazgi. Koszt 24.99zł


Lusterko o którym marzyłam już jakieś pół roku- 24.99zł


Piękny kubeczek, jedyną jego wadą jest to, że nie ma ucha. Koszt 7,99zł


Narzuta na łózko, koszt w granicach 25zł


Poszewka na poduszkę. Koszt do 20zł

Jak widzicie rzeczy nie jest dużo, ale to, co zamierzałam kupić, kupiłam, tak więc jestem zadowolona z dzisiejszych zakupów :)
Mam nadzieję, że się podobało, ja już się żegnam, papa :)

Paula

4 komentarze:

  1. zakupy z Reserved najbardziej mnie się podobają :D
    ________________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo też chciałabym takie lusterko! szkoda, że nie mam u siebie tego sklepu :c
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w internecie, może coś znajdziesz :)

      Usuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę