środa, 28 stycznia 2015

Gdzie chciałabym pojechać?

Hej moi drodzy :)

Środa mija mi leniwie, jest to spowodowane bólem pleców, który pojawił się nagle, zupełnie nie wiem od czego. Próbuję dogadać się z przyjaciółką co jutro robimy, ale każda ma inne pomysły. Polecacie jakieś filmy w kinach?
Jutro gdzieś się wybiorę, więc może uda mi się zrobić kilka zdjęć :)
Natomiast w piątek lub w sobotę pojawi się tutaj haul zakupowy, co Wy na to? :)
Ferie powoli mi się kończą, zostało mi tylko kilka dni, muszę poświęcić je nauce mapy świata i przeczytaniu lektury :)
A o 16:30 Polscy szczypiorniśći grają w ćwierćfinale Mistrzostw Świata, kibicujecie? :)
Jak widzicie nie przychodzę dzisiaj z recenzją, ponieważ stwierdziłam, że nie będę Was zanudzać opisem jakiegoś szamponu itp., zresztą chyba nie jestem w tym najlepsza. Dlatego stwierdziłam, że od dzisiaj ten blog będzie o wszystkim, czym interesuje się nasza płeć :)
Czas już przejść, mam nadzieję, że spodoba Wam się to co dzisiaj napiszę :)


Gdzie chciałabym pojechać?


Jest kilka miejsc poza granicami Polski, które bardzo chciałbym zwiedzić, oto kilka z nich:

1) Ameryka
Ten kraj 'fascynuje' mnie już od bardzo dawna. Dlaczego? Bardzo podobają mi się te nowojorskie wieżowce, według mnie to wygląda naprawdę fajnie. Dodatkowo park w środku miasta, wbrew pozorom, komponuje się świetnie :)
 Plaże na Florydzie są piękne, cała Floryda jest cudowna! Oglądam wiele vlogerek, które mieszkają w Ameryce i jakoś tak z dnia na dzień coraz bardziej zaczęłam się nią interesować :) Jestem też fanką koszykówki i bardzo chciałabym pójść na mecz NBA :) Najlepiej w Chicago. Dodatkowo mogę powiedzieć, że chciałabym wyjechać tam na studia, a nawet zostać na stałe.




2) Dubaj
Miasto bogactwa, tak w skrócie można powiedzieć o tym mieście. Nie wiem dlaczego, ale ciągnie mnie do miejsc, w których tuż przy pięknych plażach wyrastają wielkie, nowoczesne wieżowce. Jak patrzę na zdjęcia Dubaju, to po prostu marzę o lecie :P



 3) Francja
Jadąc do Francji przede wszystkim chciałabym zobaczyć Wieżę Eiffla. Chciałabym też wybrać się nad Lazurowe Wybrzeże. W Paryżu jest wiele ciekawych kulturalnych miejsc, przede wszystkim Luwr. Bardzo chciałabym zobaczyć Łuk Triumfalny :)


4) Amsterdam
Ostatnim już miejscem jest Holandia, a dokładniej Amsterdam. Dla wielu może on się kojarzyć z paleniem. Dla mnie to jedno z najpiękniejszych miast w Europie. Wiele starych kamieniczek, urocze uliczki i mnóstwo rowerów na ulicach- to wszystko sprawia, że dla mnie Amsterdam jest godny odwiedzenia :)


Mam nadzieję, że Wam się podobało! :)
Jakie są Wasze miejsca, które bardzo chcecie odwiedzić? Piszcie na dole :)

3majcie dzisiaj kciuki za piłkarzy ręcznych! :D

Papa, Paula :)

23 komentarze:

  1. Ehhh.. odwiedzić Amerykę- moje największe marzenie :)
    obserwuję :)
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że nie tylko ja mam takie marzenia :)
      obserwuję również :)

      Usuń
  2. moje marzenia pokrywają się z Twoimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wiedzieć, że komuś marzy się to co mi :D

      Usuń
  3. pytałaś o obserwację, pewnie zacznij :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam podrozowac! Mieszkam teraz we Wloszech, dlatego zaczynam od zwiedzania wlasnie tego kraju i krajow do ktorych mam najblizej, czyli Francja i Monaco. Ale w wakacje chcialabym wyruszyc gdzies dalej :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji i do wziecia udzialu w giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chciałabym polecieć do Ameryki :( Ogólnie piękne miejsca Ci się marzą ;)

    neverlosefaaith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bym chciała do Amsterdamu xddd i USA. Również obserwuję
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczynam ferie od poniedziałku :) Mam nadzieje, że fajnie spędzisz te ostatnie dni ferii :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, a Tobie życzę udanych ferii :)

      Usuń
  8. Również chciałabym pojechać do Ameryki.
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić, a nawet zamieszkać w tym kraju. :)
    Tak jak Ty mam ferie ( z czego nie jestem zadowolona, że tak szybko się zaczęły ) i nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły.. Będziemy musiały poczekać do Wielkanocy na następne wolne. :(
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameryka najlepsza :)
      A co do szkoły to przeraża mnie ten fakt, że tyle czasu bez żadnej przerwy :/

      Usuń
  9. fajne miejsca chciałabyś zwiedzić ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwacja za obserwacje ? Zacznij i napisz o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też najbardziej chciałabym pojechać do USA :) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, a ty? ;)

    http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post interesujący
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawe plany. Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz!
    Kinga's Blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. odwiedziłabym Amsterdam ;>
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/ wspólna obserwacja ? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwację, a dalej nie obserwujesz.

    http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę