czwartek, 29 stycznia 2015

My day

Cześć wszystkim :)

Dzisiaj notatka będzie krótka, z racji tego, że jestem zmęczona. Chciałam w ogóle jej nie pisać, ale stwierdziłam, że skoro obiecałam, to dodam :) Moje plecy bez poprawy :c a jutro jeszcze do okulisty.

Dzisiaj byłam w kinie na filmie "Carte Blanche". Ludzi było mało, jest to najprawdopodobniej związane z tym, że jest środek tygodnia. Ale przechodząc do filmu. Opowiada on o niewidomym nauczycielu, który za wszelką cenę chce ukryć to przed wszystkimi, byle by tylko nie stracić pracy. Film opiera się na faktach. Jest bardzo wzruszający. Co prawda nie znam się na filmach, ale jak dla mnie to naprawdę dobry film, który z chęcią Wam wszystkim polecam :)
Gwiazdorska obsada sprawia, że film ogląda nam się jeszcze przyjemniej. 

Tu macie jedno, niezbyt ładne zdjęcie z Warszawy. Robione telefonem więc przepraszam za jakość :c

Na dzisiaj to tyle, jutro szykuję haul zakupowy. więc zapraszam :)
I mam nadzieję, że spodobał Wam się dzisiejszy post :)
Papa, Paula :)

10 komentarzy:

  1. Też muszę iść na ten film, słyszałam, że jest bardzo dobry. Co do obserwacji to z chęcią bym się odwdzięczyła, ale niestety nie widzę Cię na mojej liście GFC, pod jakim loginem mnie zaobserwowałaś?

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za niedługo wybieramy się z dziewczynami na film. Podobno wzrusza. Fajnie piszesz :)

    http://emailaema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym filmie :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdj :)
    Obserwuje licze na to samo :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym obejrzeć ten film.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na haul :)

    Dziękuję za odwiedziny, a wolnej chwili zapraszam na nowy wpis: ♥♥♥BLOG♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę