niedziela, 25 stycznia 2015

Tonik od Under Twenty

Cześć! :)

Niedziela mija mi dość leniwie. Postanowiłam, że napiszę dla Was kolejną recenzję kosmetyku. Nie przedłużając, zapraszam.

Tonik Under Twenty

Jest to aktywny tonik, który głęboko oczyszcza i zwęża pory. Zawiera aktywny salicylan sodu, wit.PP, miedż, allantoinę, pantenol i wyciąg z kory wierzby. 
Jego skuteczność, jak przekonuje producent, jest potwierdzona badaniami na skórze z niedoskonałościami. Oczywiście występuje on pod postacią cieczy.

 Moja opinia:
Produkt ogółem jest bardzo dobry, korzystam z niego już któryś raz z rzędu i  śmiało mogę powiedzieć, że jest on godny polecenia. Ja osobiście nie narzekam na jakieś większe problemy ze skórą twarzy, ale czasem jakieś niedoskonałości się pojawią, a wtedy tonik świetnie pomaga mi z nimi walczyć. Dodatkowo odświeża naszą skórę, co oczywiście też jest plusem.
Jedynymi minusami jakie do tej pory zauważyłam to zapach, nie jest on jednak jakiś najgorszy, można się do niego przyzwyczaić, ale też zamknięcie tzw "klik", przez które czasami mam problem z otwarciem, za każdym razem, gdy kupię ten tonik nie obejdzie się bez urwania otwarcia :P


200 ml to koszt do 15zł. Jeszcze raz bardzo Wam polecam, na mnie zrobił pozytywne wrażenie.



--------------------------------
Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować to piszcie na adres: paulinczix@gmail.com
Jestem też na  bloglovin

Na dzisiaj to tyle
Papa :)

1 komentarz:

  1. Tego toniku nie miałam :)

    Zapraszam do mnie,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę