sobota, 24 stycznia 2015

Po raz pierwszy. Lip butter od Nivea

Hej :)

Dzisiaj na moim blogu pojawia się pierwszy wpis, jednak stwierdziłam, że nie będzie to coś w rodzaju poznajmy się czy 20 faktów o mnie, ale normalna recenzja kosmetyku, czyli to, co będzie głównym tematem bloga. Żebyście jednak wiedzieli o mnie cokolwiek, przedstawię się w skrócie. No więc nazywam się Paulina, mam 17 lat, interesuję się modą i fotografią. Nie przedłużając, przejdę do recenzji.

Lip Butter od Nivea

Produkt kupiłam w Rossmannie, jednak sądzę, że jest on ogólno dostępny. Jego koszt to około 10zł.
Z tego co wiem istnieje kilka smaków(?) tego masła, ja osobiście mam malinowy :)
 
Moja opinia:
*piękny zapach
*fajna konsystencja
*idealnie sprawdza się na taką pogodę, jaką mamy obecnie
*mały, poręczny, wygodny w użyciu
*pomaga ustom, przynajmniej ja widzę efekty
Najbardziej boli mnie jednak fakt, że za taką małą rzecz płacimy aż 10zł, moim zdaniem cena powinna być o wiele niższa. 

Jak dla mnie produkt jest godny polecenia. Używałam już kilku kosmetyków tego typu i sądzę, że jest on jednym z lepszych.

Na dzisiaj to tyle, widzimy się już niedługo. Piszcie mi w komentarzach co Wy polecacie do ochrony ust oraz tematy jakie chcielibyście, żeby zostały poruszone na blogu. 
Miłej soboty! :)

11 komentarzy:

  1. musze kupić jakiś balsamik do ust :) ten wygląda słodko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja serdecznie polecam go ! Jest naprawdę fajny ! Bardzo fajna notatka! :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji próbować :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudowny!
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam go i byl swietny :)
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O szukałam czegoś takiego na usta.
    Na pewno zakupię ten kosmetyk.

    Pozdrawiam http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam właśnie zakupić ten produkt, ale zdecydowałam się na coś innego ale w najbliższym czasie chcę sobie zakupić :)
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam , jest on cudowny:) dziękuje za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czaję się na niego od dawna, ale jakoś zawsze szkoda mi tej dychy (;

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę