poniedziałek, 26 stycznia 2015

Moje sposoby na naukę

Hej :)

Dzisiaj jak widzicie przychodzę do Was z nieco inną notatką, nie będzie to żadna recenzja czy coś w tym stylu. Postanowiłam, że trochę urozmaicę ten blog i opowiem Wam trochę o moich sposobach na naukę. Mam nadzieję że takiego typu notatki będą Wam się podobać i będziecie chcieli je częściej na moim blogu. Nie przedłużając, zaczynajmy :)


Używanie kolorowych cienkopisów

Sposób bardzo popularny, szczególnie wśród dziewcząt. . Kiedy muszę się czegoś nauczyć, ale wiem, że muszę skupić się na kluczowych zagadnieniach, wtedy te cienkopisy są bardzo pomocne. Oczywiście znajdują one zastosowanie nie tylko podczas nauki, ale np. kiedy chcemy podkreślić temat w zeszycie. Zawsze takie kolorowe zeszyty wyglądają ładniej i przyjemniej się z nich uczy :)


Używanie kolorowych karteczek samoprzylepnych

Kolejny bardzo przydatny sposób. Ja najczęściej wykorzystuję go kiedy chcę zaznaczyć sobie coś w książce, a nie chcę po niej mazać. Bardzo przydatne są też, kiedy czytamy jakąś lekturę, wtedy spokojnie możemy zaznaczyć sobie ważne rzeczy, bez strachu, że potem ciężko będzie nam coś znależć. 

Rozplanowanie

Tutaj chodzi mi o to, żeby rozplanować swój czas na naukę. Jeżeli mamy nauczyć się na sprawdzian, który będzie za tydzień, nie zostawiajmy sobie nauki na ostatni dzień, zwłaszcza, gdy tego materiału jest bardzo dużo. Kiedy rozłożymy sobie naukę na cały tydzień, zaoszczędzimy sobie stresu i w wielu przypadkach nie przespanej nocy.

Skupienie się


Najważniejsze jest to, żebyśmy skupili się na tym, co w danej chwili robimy. Jeżeli wokół nas będą leżały rzeczy, które nas rozpraszają, np laptop czy telefon, to nigdy nie osiągniemy celu, nie będziemy w stanie się czegoś dobrze nauczyć. Ucząc się nie powinniśmy myśleć o niebieskich migdałach, bo to nie przyniesie rezultatów.


Podsumowując, pamiętajmy, że nauka jest bardzo ważna. To od niej w dużej mierze zależy, co będziemy robić w życiu. Więc jeśli jeszcze nie do końca Twoja nauka przynosi Ci efekty i chciałbyś to jakoś zmienić, wypróbuj jeden z moich sposobów, mi pomogły :)
W komentarzach piszcie jakie są Wasze sposoby na naukę, z chęcią je wypróbuje :)

Papa :)
Paula

23 komentarze:

  1. też używałam takich pasków kolorowych jak się uczyłam:P i zakreślaczy też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, też lubię używać kolorowych zakreślaczy, cienkopisów lub kredek, kiedy się uczę :) Co powiesz na wzajemną obserwację?

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tych nalepek :)
    Fajnie,że trafiłam na moją imienniczkę.
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wygląd bloga!
    Pytałaś o obserwacje, ja już :)
    http://nami-namiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, rada: najlepeiej dodawać swoje zdjęcia :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre sposobym gdy chodziłam do szkoły tez takich uzywałam :D
    może obs za obs? jeśli tak zacznij i daj znac u mnie a za chwilkę się odwdzięczę

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie potrafię się skupić, a co do karteczek- używam ;)
    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak kolorowe cienkopisy albo zakreślacze to u mnie podstawa w nauce. I miliony notatek ręcznie robionych.
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog !

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi wystarczy tylko cisza i pusty pokój :))
    co powiesz na wspólną obserwację ?:)))
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosuję wszystkie te metody. ;)

    Pytałaś o wspólną obserwację, obserwuję ;)
    http://neverlosefaaith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście używam tylko podkreślaczy kolorowych :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym komentując mój post

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze jest notowanie i podkreślanie :)
    bardzo ciekawy pomysł na posta :)
    pozdrawiam

    obserwujemy ? http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pościk ;)))))))))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne sposoby :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście, z góry dziękuję :))
    Obeserwacja za obserwacje? Zaobserwuj i poinformuj mnie a na 100% się odwdzięczę !
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sposoby, też uwielbiam zakreślać kolorowymi pisakami ważne notatki przy nauce ;)
    Również obserwuję x
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie x
    http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ważne definicje sobie zakreślam :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Każdy komentarz to dla mnie motywacja
* Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, odwdzięczę się
* Przyjmuję uzasadnioną krytykę